جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

طی پیامی به مناسبت هفته کتاب انجام شد؛

تبریک نماینده مجلس شورای اسلامی به فعالان عرصه کتابخوانی

اعظمی

ذبیح الله اعظمی، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن هفته کتاب را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمان، ذبیح الله اعظمی، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن هفته کتاب را به فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ  إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ

کتاب حافظ و احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب نموده و امروزه این کتاب است که می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی جامعه مورداستفاده قرار گیرد گواه این موضوع جوامعی است که با کتاب انس و الفت داشته و به تعبیری راه توسعه خود را از مسیر کتاب و کتابخوانی جستجو کرده‌اند در مسیر موفقیت گام برداشته‌اند.

جلوه باشکوه این مسیر را می‌توان در ابتدای برنامه‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) یافت که رسالتش را با فرمان‌ِ خواندن از جانب خداوند آغاز می‌کند، در همین فرهنگ مقدس است که خداوند، قلم و حرمت آن را با سوگند یاد می‌کند و معجزه جاودان آخرین سفیر الهی را یک کتاب آسمانی تشکیل می‌دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم باتلاش همه مسئولان، علاقمندان، نخبگان و اندیشه ورزان شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =